åskar onsdag natt

idag har jag varit på möte på beroende enheten
de sa jag var i en svacka! jag sa det är inget att gråta över bara nåt att ta lärdom över
igår - tisdag - hände det en massa intressant jag hade massa roligt att skriva men ja pallade inte ödsla fina må-bra timmar vid datorn så jag försvann någon annan stans.
igår trodde ja fan jag var manodeppresiv, som vissa säger jag är, att jag var på riktigt!
ihärdrigt glädjerus och damp och impulsiv gjorde massa konstigheter men bara sköj var det..

"För ett par veckor sedan började jag gå ut med en kille som tänker ungefär som du: att han är smart och att han inte kan ta vilket idiotjobb som helst, han tycker att världen är skyldig honom en inkomst. Han kallar sig författare, precis som du, men jag känner på mig att han kommer vänta för länge med att sätta igång. När han väl gör ett försök kommer vin och dåligt leverne att ta ifrån honom hans styrka, göra honom svag. Han kommer att dö i rännstenen som alla andra stackars lodisar.
Jag kan bara hoppas att du använder lite av den intelligens som du besitter och gör ett försök att beskriva din situation så att världen kan ta del av den."

kvalitetsvodka(står det, men är den billigaste sorten) och citron koncetrat fick det bli idag.
jag ska ta tag i träningen och allt snart men nu ville ja dricka upp de sista så de inte finns något i hemmet.
men de säger jag ska börja me min naltrexon så jag ej kan dricka så mkt. men jag känner ändå händer inget mycket roligare så kan jag lika gärna få dricka på helger iaf. demoner och änglar.. troll ur andra dimensioner hälsar; ta tillvara på livet imorgon kanske det är försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0