monday morning

JAG UNDRAR OM JAG DRÖMT ELLER OM JAG SKULLE FIXA Å TVÄTTA IDAG?
det är inte mycket jag hatar, men att människan uppfan rödvin hatar jag nog nästan.
fan huvudverk dagen efter får jag alltid av den skiten!
jag ångrar lite mycket att ja lovade massa igår när jag var påverkad.
men funderar på att åka bort ändå..
beroendenheten ringer hela tiden pallar ej svara, för nu har man missat lite möten då pallar man inte.
vill ju bara få reda om beslutet om bhem av soc utredningenheten..
ja ja katten låg som i en bur men de var en tvättkorg han trodde han var cool han drog sig en lina
jag slet bort klon eller va de var i hans mage. senare ett psykfall som är skön att prata me drack vodka på andra sidan. men men nu är det dags att kriga. humz bonus svenssons broder var här igår vi kollade på transformers revenge of the fallen. fyfan så lång och dryg film. men några coola scener men blir alltid överflödigt med massa skit nuförtiden. blir skillnad när jag ska göra film..

aja lugna ner er nu och var bara vänner nu. städa städa försöka planera!
sugen på benzo sugen på alkohol eller bara lugn och ro.
men nu har ja lovat och jag vet ja måste vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0