SÖNDAG 14:E FEBRUARI

lugnet har väl lagt sig.
men minns inte mycket från sjukhusvistelsen..
varken från dagarna innan eller efter heller..
hade varit lite dryg och bitter när ja kommit hem-- och på akuten etc. som ja glömt helt
men det kan ju vara förståeligt. kändes som sakar bromsades upp- men kom på att allt antagligen byttes till rätt riktining igen. för nu ska ja få lägenhet helt plöstligt med havsutsikt. mitt emot beroendeenheten dock.
haft hjärnskaknikg hela veckan lite halv jobbigt faktist. men annars bra laddat ner massa bra dokumentärer film å massa skit som vanligt.
bra inför ja flyttat å inte har internet. för de vill ja ej ha på ett tag! måste bort från stressen..
jag har kommit närmare en gammal god kär vän igen det känns så skönt.
men det brukar alltid finnas någon räddare i nöden som man tror är borta men helt plöstligt så.. amagad
happy valentines day idag.. jag tycker den har funkat bra fast ja inte gjort så mycket.
åh vad trist att min nya mp3 blev stulen. ska polisanmäla så ja får tillbaka sakerna.
så den ja hade på lån idag var tog en promenad kolla stället ja nog kommer flytta till
men bara skit låtar. men sen när ja tog ut lurarna och började prata me mig själv - blev allt så jävla roligt igen.
kunde inte hålla mig för skratt jag planerade ungefär att jag ville ha en påse nötter och ett kilo heroin å en nektarin på kredit- hos kassörskan. men som ja prata för mig själv. tänkte om ja var sinnesjuk. de var kul iaf.
jag har läst ut Ännu en natt i Suck City idag. bästa boken på länge passar mig väldigt bra!
skylla galenskap och dekandens på att man är konstnär som i hans fars fall författare..

imorrn och i veckor ska jag återigen lära känna mig själv. jag tackar gudarna och änglarna puss å kramiz
jag är dålig på att höra av mig, men med det menas inte att ja inte bryr mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0