SÖNDAG NATT MÅNDAG MORGON 1 FEB

HEEEEEEEEEEELVETE!?

HAFT VIT HELG ÄNDÅ.
FREDAGEN GICK JU BRA
LÖRDAGEN SOV JA TILLS 3 FÖR ATT MISSA SYSTEMET MED FLIT.
MEN ÅNGRADE SÅ MYCKET SEN. KÄNNS SOM JA INTE LEVER

jag hatar rödvin mer än mäsk. rödvin är fan det enda som är riktigt äckligt att dricka. måste vara mycket påverkad för att de ska slinka ner lättare. skillnad kanske mot när man som förr drack mäsk med bananflugor i utan större problem. nu fick ja blanda ut med guniess. gick vilse i dem vilda åren.
ja jävla helvete fick inte veta i fredags heller ju. så nu är man lite negativt inställt till allt också.
kom på att man kanske bara borde skriva här när man är nykter
pratar med mitt psykfall som dricker vodka och är lagom borta. men alltid kul med realtioner

GONE FOR GOOD! KOMMER TILLBAKA SEN OM DU VILL!!

om flytten blir åt det hållet ja tror kanske vi blir vänner igen

hihi flum bla bla full på rödvin och sen mosserande vit och guniess. ja säger då de.. pyskosen är nära (A)

Kommentarer
Postat av: BARBIEGRIS.BLOGG.SE

haha du skriver bara detdär för att se ifall jag fortfarande läser xD haha så viktig person är inte lilla jag.



puss

2010-02-01 @ 16:27:17
URL: http://barbiegris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0