fredag morgon typ skev

jag tänkte ja skulle vända dygnet till rätta med hjälp av sprit igår. en dålig ursäkt för hade bara sovit fyra fem timmar den natten ändå skulle nog kunna smonat tidigt ändå. men tio i sex var ja på systemet ja hade brottom dit var snorhalt cykla som en idiot. en billist var förbannad och tutade massa på mig. jag pallade ej bry mig så mkt.
oont i magen som fan idag. blandade med enerigi dryck. ett jävla ryck ja fått så jävla kasst å dricka så men vänners konstiga beetende smittar av sig.. hmmm.
full när ja vakna fan. men huset för mig själv hade ja iaf fick göra som ja ville skulle nån se mig då tror de nog ja har allvarliga fel.... skulle till systemet hade ja tänkt bli lite mer balancerad. men blev ej så. kanske bäst de. har fortfarande tid.. men tror inte! de! känner mig alkoholiserad idag å känner att de är dags att bryta upp gamla mönster så ja kan tro på mig själv inför flytten.. vill kunna hantera de!! hummmm.... börjat läsa en ny bok. en bra bok. en intressant bok. en bög som blivit utnyttjad och misshandlad som barn, blivit påkörd inlagd på sjukan låg typ medvetslösa några dagar varit på "andra sidan" nu jobbar han som medium å frisör bland annat.. he heeee..
alpha blondy nu.
gjorde en playlist och snodde tillbaka mp3spelare som ja redan lämnat tillbaka en gång. trodde förut ja skulle ner på stan ju! hi hiii hiii.. telefonen ringt hela morgonen svarade på de okända. de var om psykutredningen......
de andra som rnger pallar ja ej idag.. vill ingenting.. eller vill vara hemma chilla bli lite klar i vhuudet.. de kan nog vara bra att ja drack för mkt igår ändå. då kommer ja nog käänna mer att ja kan chilla i helgen? men man ska inte ropa hej förräns.. bla bla bla..
jag tror jag är en missbruksmänniska. det finns mkt som tyvärr talar för de. jag kommer nog aldrig kunna fåbort missbruket helt men ja ska byta ut negativt missbruk mot positivt missbruk,. OKEJ?
som att spela gitarr sex timmar om dagen eller att alltid behöva måla eller sjunga för att palla leva..
jag skäms för att dricka ja skäms över att droga men ändå gör ja de. men ja vill sluta! ja har slutat.. jag är rätt nykter och sund emellanåt. ja har fina värderingar iaf de tycker ändå ja. hum.. när ja flyttar ska jag nog läsa meditaionsboken.. tror de kan ge mig en massa.. för nuförtiden är hjärnan så uppstressad. plus att ja borde börja simma mer igen.. rör mig för liite så jävla drygt med mörker och kyla å inga vänner här.. när tåget gick gick ja aldrig på ja får skylla mig själv. elller ja kan ju ringa dem få ja känner här men.. känns som ja spelar i en annan division. inte bättre på nåt sätt- kan tänkas- men annorlunda å lite knasig.. har andra mål i livet. lyckan är allas mål men ja menar inte så alltså..

aja nu är klockan tre. ska städa idag de är städadag på fredag här.
ja tänker detta är som ett familjehem ibland. som ett straff. lol
men de ska ju ge mig bra rutiner å så ja kan ta ansvar? loool.
städa och svettas som en gris.. svettas ut alla gifter.. fyfan
men bara vänta kanske känner mig bra tillskvällen!!!! mysbyxor me rödfärg
katten har fått dansa idag och jag har gjort omelett med äggskal.

jäääääääääävla idioti att sitta i köket med laptopen, gör så ja inte kan röra mig fritt i huset vafan är de för jävla idioti???????????? ja ja..  nej ursäkta förlåt men ja är skev.. men åh.

fan ja pallar inte klippa klistara in saker ja har skrivit i textdokument för de blir ju annan storlek och skit? vafan. ska de vara så krångligt för. aja mindre viktigt men vid olika tid punkter blir texterna å hela känslan annorlunda... typ när ja sitter å ska "blogga"(LOOOL?) blir de bara oseriöst jävla dravel.. heter de så? ja känner mig jävligt efterbliven när de gäller de svenska språket.
ja ja nu ska ni få kafferast och hoppas ni får en bra helg fuuuckers! förlåt bara liiite avis på saker. de bör man ej vara! men sånt som händer det är denna väg ja tänker vandra snart har ja allt ja kunda drömma om å hårt sen :)

-

oj nu har det en timma sen sist jag skrev. känner mig ju rätt normal men alkoholiserad så blir svårt att prata me de andra varelserna. människorna. skillnad på katten! jag har lärt honom prata som mig nu så allt känns mycket lättare :) jag går baklänges och byter tvål men annorndningen var jobbig alla vanliga sysslor känns konstiga allt är knepigt å lite halvjobbigt å göra man känner sig efterbliven har knasiga tankar. jag tänker på den svenska tigern och hur han skulle låta.. ja tar honom i koppel till willys och oj villka blickar jag får. jag får komentarer och uppskattning. men tyvärr fel dag för pallar ej prata me folk ju. ja undrar vad jag ska köpa, men jag tänker vore bra med en promenad.. kanske nötter.. kanske dn.. men bara på bibblan ja pallar läsa tidingen hel. blir aldrig så här hemma. för mkt runt omkring så blir ingen bra koncentration. exakt samma skit i skolan så de funka ju intealls.. å bib vågar ja ej gå til längre. tänk vad lie alkohl fuckar up! hahaha skämt åt sido nu klär vi oss för kylan och lämnar detta bakom oss.

oj vilka impulser ja får. kollar busstider tänker kanske kunde man köpa massa goda öl ta bussen in till den bortglömda byn där vännerna väntar.. åh ja vill åh ja har mkt pengar. eller jag är orolig över de me men de vore niice träffa lite "vanligt" folk.. hiiiiii hiiiiiii hiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0