kall onsdag klockan 01:53

JA vad säga vad skriva hungrig som fan flummig musik på datorn mycket STOR och sen lite folkmusik sen kent dimmu borgir gregorian och damian jr gong marley.. ja säger då de!
mina fötter känns som isbitar - avtalet med beroende enheten att ja ska simma några gånger i veckan har ja inte pallat på ett tag så dålig blodcirkulation plus en kall och mörk jävla källare! men har bara mig själv att skylla!

en del av outbox kan de heta så?
"....klantigt för att jag märker mina planer inför framtiden inte är så välplanerade..
kanske kommer gå åt helvete.. aja det gäller att hitta sin plats men de tar tid. ........
men utan känslor skulle livet vara kasst men ibland jobbigt att inte riktigt kunna hantera dem..
en brödrost liksom faller från tom himmel i mitt huvud, slår ner mig, låter mig kräla i rännstenen igen..
kramiz"
censuererad och massa flum borttaget men de kanske liksom blir konstigheter på nätterna när huvuden börjar snurra. JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE.mp3

potatismoset var iaf gott förut idag!! HIIHIHI
Imorgon möte med beroendeenheten och pissprov..
har inte gjort min läxa.
ja väntar å lite så.. hungrig. oj.  har kiwi å apelsin här bakom skärmen de hade ja glömt!
grand el lattjo ett lite slitet intryck men blir tokig och blind bara väller ut massa skitsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0