LÖRDAG NATT SÖNDAG MORGON

jag förstår mig inte på min hjärna! jag är en sån som ser rätt positivt på saker även att livssituationen är knas. men idag sen kväll å på natten mått som när ja inte hade något alls å blottade mina missbruks problem bostadslös allt fucked upp helt jävla dum i huvudet fast förutsättningarna för kvällen verkligen var goda! jag undrar om det är det undermedvetna som spökar med mig! att de oroar sig för min framtid. druckit energy dryck vodka och billigt rödvin. jag som hatar rödvin. men de blev inte bättre så tänkte försöka sova istället! imorrn en helt ny dag en underbar dag hoppas jag!
den där fuckin drogdjävulen inne i min hjärna är en jävla backstabber hoppar på  mig när jag minst anar. ska fan hämnas på den fan och hårt sen. ja ja i övrigt nice.. tänk om jag har råkat sälja min själ min tid och nu blir fucked up för
OJ holy smoke. bra böcker. fina gitarrer. bra musik bra serier bra vänner.. de är baara viljan som är lite för halvhjärtad.. oki.. sov gott fan nu gör ja annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0