lördagkväll 23 MONSTER

lördagskväll..
tog en promenad. gick in i några affärer med stora sedelbuntar i min högra byxficka.
sicken miss. hade inga planer på att handla nåt, men nu har jag köpt rätt onödiga saker såsom hudkräm, energidryck av alla möjliga märken, rutade block, rostad majz(?), tugguminnn och två böcker.
hjärnan går mycket finare nu. hackar inte så mycket och hela jag spinner som en katt.
ute var det halvdystert och kallt fan.. var förföljd av två jag vet inte vad som var i båda affärerna ja var i.. fåglarna i träden kraxade om något jag vet inte vad. tänkte på sopptipp. här i källarens mörkare delar har jag tänt värmeljus men smöörgåsarna de vet allt sin plats i byrån. stackars dem. men har tänkt offra dem till gud vid midnatt.
"provläste" mia törnbloms självbigrafi Så dumt! igår. tyckte fan den verkade bra blev sugen på att fixa den. så hitta ja den idag å tänkte de är väl liika bra. för jag är fett rik nu i början av månaden. iofs har månaden inte börjat än. men jag är en sund man i en utslagens gris kropp. lika bra att passa på köpa vettiga saker ifall helvetet snart släpps lös eller vem vet, kanske aldrig vaknar upp imorrn.
den andra boken var Brev till samhället av Erik Ericcsson. skratta massa när ja läser i den, har inte gjort de sen någon skruvad bukowski novell. fett niiice. jaja snart blir det mat men en kristen familj. det är dem inte men det kan kännas så. jag tänker på flytten plus att jag känner mig smått svinig för jag inte reste in till vännerna i byn idag. men pallade inte. jag vet inte hur man gör! eller jo jag vet allt men snart dags för flytt så vi kommer få tid.. ja lovar. inte nåt. vet hur de kan sluta. men tänka positivt dricka energydrick stället för sprit.. läsa eller se på film. sms terroriesera eller bli terroriserad. hi hi hi lagom knas men det känns bra ändå.. bygga opp ..
håller på med en låång lista av alla bra böcker jag har köpt på sistonde och lägger upp recensionerna me. antagligen inte på blogg.se för här ser ingen dem ändå. fint väder dock längtar jag till vår sommar sol. gärna öl i parken men det får vi tänka efter lite före om. isf kan de lika gärna gå ner några sobril och lite pulver me. vem vet. så bättre chilla och försöka bestämma sig hur man vill ha fortsättningen. muu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0