meeeeental breakdown

stäng av och lägg er för fan!!!

hum.. en kompis ringde som ja antagligen kommer umgås me ifall ja inte kommer in på behandlingshemmet..
då slog de mig helt plötsligt.. att ingen är ju så jävla duktig ändå de käkar ju benzo å piller hur ska jag kunna hålla mig fri då? alla pysslar me nån typ av skit.. då kommer jag få såå många ursäkter till att "ta ett glas" eller bara ta några bloss eller något piller bara för idag.. sen kommer hela skiten vara igång igen?

åh jag är lite nojjig och orolig idag.. benzo hade ja tänkt å börja me förut ändå när de var som värst men de blir nog bara värre om man ska byta ut missbruket mot annat som e som nartkotika å okcås beroendeframkallande.
får bli att dricka energydrick och va cpig istället. åh innan fredag sa ja fan ja ivlle veta! jag känner att ja plnerar inför en konstig framtid .. ah får väl hålla tummarna. ren sen den 4:e nykter sen i förrgår..

mer mer sund än vanligt och vill ju må bra vara lycklig, visst knarka supa någon gång ibland skulle funka, om man kan hantera de å inte fastna i den där jävla beroendet tills man är pank och skäms har ingenting, man som hade så mkt drömmar.. :S

 

 

 

han undrar om jag har damp

hon bakar bröd och skriker på honom. han som egentligen lagar soppa till oss, men nu sitter på mitt rum och pratar om spökerier han varit med om som barn.  jag sitter och dampar ritar på mina byxor, skrattar sjunger pratar med katten och honom, ser på massmördare på youtube.
han undrar om jag har damp.
nej psykvården är sega jag har inte fått nån diagnos men kanske inte allt står rätt till.
detta var nog runt 1819
mano diao manodeppresiv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0