SEX GROGGAR SENARE

HAHAHA JAG HITTA NÅT KUL;

JAG är nykter emellanåt, ren den mesta av tiden.. men jag överanalyserar allt som finns och skäms en massa inför dig. jag får för mig att du kanske är beroende av något nu med ;O
JAG dricker ibland går in här skriver ibland, vågar inte gå in på comuntiys på dagar för kanske har gjort bort mig..
JAG har köpt trettiofyrtiotals femtio sextiotals böcker om sån skit fått för mycket kanske därför ja hamna i samma spår igen. ja saknar gemenskapen å ja känner jag skäms för mkt för den jag kanske är när ja är nykter.

jag slukas upp av lathet och trisstess går runt och skjuter upp allting.
jag tänker en dag ska jag ta tag i målen drömmarna jag har..

jag dricker när ja skriver jag suger när ja skriver 
fast just nu är ja halv invalid.. i framtiden skrattar jag åt vilken en idiot man var vad man gick igenom för att formas till den man blev. de luktar whiskey å mer billig sprit här. klockan är halv fem ja lyssnar på konstig musik ser på dokumentärer om seriemördare chattar bara med skummisar som är vakna vid denna tid.

ÖVERFLÖDIGT MESS!
kram och ha de bra //

*har redigerat detta dagen efter- tagit bort massa saker som är lite pinsamma. lol

en sammafattning av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0