snöstorm. onsdag kväll

Gregorian - Join Me

JAG har typ sovit kasst eller tog länge innan ja somnar. andra lampan gick sönder de spökar på mitt rum!
BOKJÄVELN är bra. men tårna de svider jävla tattarsjukan.
gick upp halv tre i detta hus känns det både oansvarigt och dumt!
keffat liv..
SNÖSTORM TYP GICK UT Å STORHANDLA PÅ WILLYS. MED min lånade mp3spelare..
la in stor - aina, stor - minut för minut, droppa mej med roffe.. mycket sån hiphop nu hehe skit är ja hiphopare nu? annars blir de mkt ennio morricane och annat flum.
tankar lite anime för en gång skulle.. de känns som de är de enda bra ja inte har på datorn..
full metal alchemist och grappler baki. allt som kan ge mig inspiration

humm.. skönt å komma in på willys äntligen få lite uppskattning och se många människor!
ibland liksom känns det som man lever en konstigt liv blir nedstämd i onödan bara för att hösten och vinterns mörker och kyla förde babylon sjukan med sig ja tar inte tag i de viktiga istället sitter för mig själv slapp å bara läser ser på dokumentärer lyssnar på musik spelar gitarr ritar målar lite lagom knas. men måste ju umgås med folk ändå fan! men har typ inte gjort de på nykter eller ren på år så de är ovant.

blaskhyrkmightyravendark
sen blir det potatis och blomkålssoppa tror ja de var? och nybakat bröd. mkt spökerier i min källare och fuckad hjärna som bara myser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0