SÖNDAG MORGON KLOCKAN NIO 24:E JAN

shit vad skumt allt är ibland! la mig vid tre tiden igår tror jag. somnade inte så låg och läste en ny bok ja lånat den flytande elden handlar om livets menings massa andlighet å allt. de gick upp några ljus blev lugn och skön sen somna ja runt fyra.. vakna tjugo i sex kunde inte somna om och kände mig rätt utvilad och inte bakis alls. så låg och läste tills för en kvart sen. fixat frukost apelsin skinkmackor båbärs å nåt laktosfri yoggi. lol så duktigt så tidigt å allt. ska se the office US s1 swesub tänkte jag. loooool på mig. men legat å funderat på konstiga saker kunde aldrig somna om. jag tror jag blir fördummad av den där jävla dumburken plus flaskan och glömmer massa som egentligen är så tydliga. aja shit happends nu äta chilla kanske somna gott sen sova bort några timmar på dagen. farsan ska ut till gransö spa och massara massa kavajmän. skönt med söndag som tusan. nej fy nej men jo gött dä.. undrar vad jag kände på mig azzzå. holy smoke brev från samhället och in flames. flytta över till andra partioner och skriva recensioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0