tisdag, kallt skev men god

detta ser ja att ja skrivit till någon igår:
blanda groggar tjugo i fyra på tisdagsmorgonen varit vaken en vecka i streck ögon som tefat sinne som en insekt surrar och skriker flyger och fräser.. fan sök hjälp!

-
MEN IDAG HAR JA VARIT LITE HALV SKEV MEN MÅR BRA NU!!
ÅKT RUNT I EDWARD CULLENS SILVERFÄRGADE BIL MED FAR OCH KOLLAT EFTER SKIDOR PJÄXOR BÖCKER OCH ANNAT BRA Å HA SAKER. KÖPT FEM BÖCKER OCH TVÅ RAMAR. TÄNKTE KAN GÖRA NÅT FINT SEN!
SKALAT POTATIS EN HALVTIMMA. ONT I RYGGEN NU. DRICKER BLÅBÄRSSOPPA lySSNAR PÅ INSTRUMENTAL MUSIK FIXAR STÄDAR DONAR PÅ MITT RUM. VÄRMELJUS OCH BÄDDA SÄNGEN SLÄNG UT DE GAMLA FÅ ORDNING OM KRING DIG SEN BÖRJAR VI MED DEN MENTALA HÄLSAN KÖRA IGÅNG VARA FIN I KANTEN IGEN OCH HJÄRNA VÄRDERINGAR SOM EN MESSIAS FRÄLSAREN DE ÄR JAG, UPPTÄCKER SNART

jag spelar gitarr.. någon blue jazzaktig eller va stilen kan kallas. låter skönt de passar mig!!
jag gör en sallad jag stör mig på mörkret och kylan i min källare. köpa lampa måste jag göra!!
jag lyssnar på Ennio Morricone - Il Mio Nome È Nessuno (My Name Is Nobody)
ROLIG LÅT!
jag går omkring fixar trixar stör mig folks utlandsresor men ja vill väl själv. bara för tillfället
jag ser afrikanen på msn men pallar inte gå in å prata.
jag spelar gitarr ja spelar pink floyd wish you where here PINK FLOYD WISH YOU WHERE HERE!!
så skön låt!
JAG undrar lite varför ja skriver blogg. mest för ja vet att de kan va bra å skriva av sig.
jag har tänkt å fixa fina teckningar som jag ska ramla in. så man har nåt fint på väggarna när man flyttar
BLEV ju tyvärr av med typ allt ja ägde så har inge sådant kvar mer än en tavla ja fick i jul.
liite biitter för det där, men försöker lägga det åt sidan, och se det större! FÖR en långdragen bitterness skapar canser och sån skit! en bitter jävla idiot vill jag inte bli jag vill vara lite halv skev sund spontan och positiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0